zondag 13 maart 2011

Een nieuwe start ...

Na een tijdje gebruik gemaakt te hebben van weerwijzer_blog op Blogweb.be ben ik nu vanwege het gebruik van de iPad voor het bloggen overgestapt op Blogger. Deze bied namelijk de mogelijkheid om van op de iPad te bloggen. Hiervoor heb ik de App Blogpress aangeschaft. Ik was alweer een tijdje gestopt met bloggen over het weer, vaak omdat de drempel om weer eens voor de laptop te kruipen wat te groot was. Vanaf nu dus weer regelmatig van alles en nog wat over het weer en meer via weerwijzer te lezen. Ik doe dit ook vooral voor mezelf. Ik schrijf de dingen die ik waarneem, of (be)denk over het weer in de meest brede zin van het woord ... om later nog eens terug te lezen, maar natuurlijk ook voor iedereen die het weten wil.

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten