zondag 13 maart 2011

weer zaterdag 12-03-2011

Het was een vroege mooie bijna lente dag. De temperaturen gingen al aardig de hoogte in met een maximum in onze weerhut van 15C. Dat is zeer zeker een record voor dit kalender jaar. De wind waaide matig uit het zuiden, wat het warmtegevoel wat afzwakte. Wat vandaag opviel is dat de hemel zoal vaak bij ons niet helemaal helder was maar eerder een melkachtig witte kleur had. Met andere woorden we hadden last van hoge sluierbewolking. Dit kon echter de pret niet drukken.

In de ochtend keer ik op sat24 naar de gedetailleerde satelliet foto's en vond iets wat ik later kon duiden als chemtrails. Voor de geïnteresseerden, er zijn heuse websites die over dit fenomeen gaan. Dit kreeg ik in de gaten via de website van onze weerman Frank Deboosere.

Op de foto die ik hieronder geplakt heb kun je die chemtrails heel mooi ontdekken. Ik vind het verbazend dat je die dingen zo duidelijk op een satelliet foto kunt waarnemen.



- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten